Javni natječaj za dizajn
vizualnog identiteta HZZO, MMXII, Koncept
Z
ZNAČI ZDRAVLJE
Z
IS FOR HEALTH
12 aksioma za novi
vizualni identitet HZZO
#01 FIGURALNO ni apstraktno, ni figurativno. #02 RIZOMATSKI bez hijerarhije, iz sredine (milieu), a ne s početka (esencijalizam)
ili kraja (teleologija). #03 LINEARNO crta (proces) prethodi točkama, a ne obratno
(totalizacija), odnosno, prostor je derivat vremena (nema vremena u prostoru,
ali ima prostora u vremenu). #04 TRANSVERZALNO ono što doista drži na okupu nije okvir
ili uzročno-posljedična veza, već - stvarno ili potencijalno - najneuhvatljivija
komponenta. #05 VIRTUALNO deteritorijalizacija nije isto što
i nedeterminiranost. #06 ZIGZAG z je slovo koje se nalazi u imenima velikih filozofa: Zen, Zarathustra, Leibniz,
Nietzsche, Spinoza, BergZon te, dakako, Deleuze. #07 MUNJEVITO rođenje svijeta, iluminacija koja
svijet čini vidljivim (ekspresija, izraz, a ne reprezentacija, mimetika). #08 VITALNO mračni vjesnik koji različite potencijale dovodi u vezu
kako bi se izazvala reakcija koja pokreće proces individualizacije ili opredmećenja.
#09 PULSIRAJUĆE krivulja je pametna (informirana)
crta, kao alegorija negativne entropije (negentropija). #10 EKOLOŠKI eko-logika (zdravlje psihe, društva i okoliša), a ne
ego-logika (antropocentričnost). #11 COOL niska rezolucija izraza koja iziskuje visoku
participaciju (promatrača), za razliku od visoke rezolucije i niske
participacije ('hot' ili pasivan princip). #12 AFEKTIVNO asubjektivni i proto-personalni osjetilni
blok koji prethodi samom osjetu i ne ovisi isključivo o semiotici i semantici.
No comments:
Post a Comment