05/12/2012

46/ HZZO - New Visual Identity, I. Radman and A. Radman © MMXII Competition





Javni natječaj za dizajn vizualnog identiteta HZZO, MMXII, Koncept

Z ZNAČI ZDRAVLJE
Z IS FOR HEALTH

12 aksioma za novi vizualni identitet HZZO


#01 FIGURALNO ni apstraktno, ni figurativno. #02 RIZOMATSKI bez hijerarhije, iz sredine (milieu), a ne s početka (esencijalizam) ili kraja (teleologija). #03 LINEARNO crta (proces) prethodi točkama, a ne obratno (totalizacija), odnosno, prostor je derivat vremena (nema vremena u prostoru, ali ima prostora u vremenu). #04 TRANSVERZALNO ono što doista drži na okupu nije okvir ili uzročno-posljedična veza, već - stvarno ili potencijalno - najneuhvatljivija komponenta. #05 VIRTUALNO deteritorijalizacija nije isto što i nedeterminiranost. #06 ZIGZAG z je slovo koje se nalazi u imenima velikih filozofa: Zen, Zarathustra, Leibniz, Nietzsche, Spinoza, BergZon te, dakako, Deleuze. #07 MUNJEVITO rođenje svijeta, iluminacija koja svijet čini vidljivim (ekspresija, izraz, a ne reprezentacija, mimetika). #08 VITALNO mračni vjesnik koji različite potencijale dovodi u vezu kako bi se izazvala reakcija koja pokreće proces individualizacije ili opredmećenja. #09 PULSIRAJUĆE krivulja je pametna (informirana) crta, kao alegorija negativne entropije (negentropija). #10 EKOLOŠKI eko-logika (zdravlje psihe, društva i okoliša), a ne ego-logika (antropocentričnost). #11 COOL niska rezolucija izraza koja iziskuje visoku participaciju (promatrača), za razliku od visoke rezolucije i niske participacije ('hot' ili pasivan princip). #12 AFEKTIVNO asubjektivni i proto-personalni osjetilni blok koji prethodi samom osjetu i ne ovisi isključivo o semiotici i semantici.

No comments: